FANDOM

Itaru Hashida (橋田 至, Hashida Itaru) jest doświadczonym hackerem. Jest również dobrze obeznany z ogólnie pojętą kulturą otaku. Okabe oraz Mayuri nazywają go Daru. W szóstym odcinku dzięki Mayuri dowiadujemy się, że jeśli powiemy "Hashida Itaru" dziesięć razy będziemy w stanie usłyszeć "Titor". Wyjaśnia to więc kwestie dlaczego Daru używa pseudonimy Barrel Titor w roku 2025.

Jest członkiem Labolatorium nr 003, dołączył do labolatorium jeszcze przed wydarzeniami z serii.

WyglądEdytuj

Daru jest niski i ma sporą nadwagę, co zostało zauważone przez inne osoby podczas trwania serii.

Daru zawsze ma na sobie ciemno-zieloną koszulkę, niebieskie jeansy oraz żółtą czapkę z daszkiem. W jednym z epizodów anime możemy go jednak zobaczyć noszącego żółtą Hawajską koszulę.

OsobowośćEdytuj

Daru ma fioła na punkcie komputerów ale jednocześnie jest bardzo utalentowanym hackerem. Jest w stanie biegle posługiwać się IBN5100, jednakże nie jest w stanie wyciągnąć z niego praktycznie żadnych informacji z racji, że nie potrafi posługiwać się językiem angielskim.

Tak samo jak Okabe, Daru lubi wymyślać nowe wynalazki, jednakże nie robi tego z takim zapałem jak Okabe. Daru posiadł nawyk wynajdywania w słowach innych osób czegoś zboczonego.

Jednakże jego zboczone tendencje oraz obsesja na temat anime nie przeszkadzają mu w byciu w jednym z najbardziej racjonalnych członków labolatorium, jedyną bardziej racjonalną osobą jest Kurisu. Najczęściej to on jest osobą która sprowadza Okabe na ziemie kiedy jego osobowość szalonego naukowca zaczyna przesadzać.

Daru ma obsesje na punkcie dziewczyn, nie ważne czy są w 3D czy w 2D, jest też ogromnym fanem Faris. Według niego posiada wielką wiedzę na temat randkowania która podzielił się z Okabe podczas gdy ten szykował się na randkę.

Historia i FabułaEdytuj

Daru znał się z Okabe ponad dwa lata, jednakże twierdził, że jego przyjaźń z szalonym naukowcem trwała dopiero od roku. Daru nie widzi problemu z ludźmi którzy nazywają go "Super Hackerem", ale nie lubi kiedy ktoś przekręca to i nazywa go "Hacka". Okabe nazywa go tak często. Daru dołączył do Labolatorium kiedy Okabe powiedział mu, że znajduję się ono 3 minuty piechotą od Maid Cafe.

Tak samo jak Rintaro, Daru jest pierwszorocznym studentem Uniwersytetu w Tokyo. Później w serii zostaje nam ujawnione, że jest on ojcem Suzuhy. W lini świata Alfa, on oraz Rintaro zostali założycielami organizacji Walkiria, ruchu oporu przeciwko SERN oraz Komitetu 300.

Daru poznał swoją żonę Yuki Amane w roku 2011 podczas zimowej ComiMy. Kiedy Rintaro został zamordowany w 2025 roku kontynuował badania nad wehikułem czasu. Wehikuł został ukończony w roku 2036 jednakże mógł jedynie cofać się w czasie ponieważ Daru został zamordowany w 2033 przez tą samą organizację która zamordowała Okabe.

Kiedy Suzuha odzyskała IBN5100 w roku 1975, oraz sprawiła, że Daru oraz Rintaro otrzymali ją. Daru w roku 2033 wiedząc o swojej śmierci i brakach w jego maszynie czasu, zdołał ją ukończyć dzięki czemu Suzuha była w stanie podróżować nie tylko wstecz ale również do przodu w czasie.