FANDOM

Kurisu Makise
牧瀬 紅莉栖
MakiseKurisu.png
Informacje osobiste
Płeć Kobieta
Wiek 18
Wzrost 160 cm
Waga 45 kg
Grupa krwi A
Data urodzenia 25 lipca 1992
Data śmierci 28 lipca 2010 (linia świata beta)
Pseudonimy Assistant, Christina, The Zombie, Celeb 17
Rodzina Shōichi Makise (ojciec)
Inne
Seiyuu Asami Imai
Debiut w anime Odcinek 01: Prolog Początku i Końca

Kurisu Makise (牧瀬 紅莉栖 Makise Kurisu) jest genialną dziewczyną, która ukończyła uniwersytet w wieku siedemnastu lat. Jej badania nad pamięcią retencji mózgu zyskały wielkie uznanie w środowisku naukowym. Później dołącza do Future Gadget Lab jako Członek 004, po serii spotkań z Rintarou Okabe.

Wygląd Edytuj

Kurisu jest szczupłą, osiemnastoletnią dziewczyną o bladej cerze, z kasztanowymi, rozpuszczonymi włosami długimi do pasa, z charakterystyczną grzywką spuszczoną do oczu, fioletowymi oczami.

Jej ubranie składa się z eleganckiej białej koszuli z kołnierzem, długimi rękawami. Koszula wsadzona jest pod czarne, obcisłe krótkie spodenki z białym paskiem, z klamrą koloru złotego. Poniżej spodenek ubrane ma czarne rajtuzy, ciągnące się do butów. Buty czarne, wysokie, z zamkiem,charakterystycznie odwinięte do dołu.

Na koszuli założony ma płaszcz koloru kremowego, osłaniający jedynie ręce do wysokości bicepsów, gdzie trzymają się na wąskich, czarnych paskach, oraz jest plecy. Opada on aż za pośladki. Na koszuli nosi czerwony krawat, luźno zaciągnięty.

Z rekrutowana do Future Gadget Lab otrzymuje od Rintarou Okabe biały fartuch laboratoryjny należący wcześniej do Daru, lecz on nigdy go nie używał. W fartuchu najczęściej można ją zobaczyć, gdy przebywa w laboratorium

Osobowość Edytuj

W przeciwieństwie do ludzi w jej wieku, Makise wykazuje się bardziej dojrzałym podejściem, zazwyczaj spokojna i zrównoważona, nawet jeśli ktoś zachowuje się w stosunku do niej źle. Jednak często okazuje się być nieśmiała. Rintarou Okabe i Itaru Hashida często opisywali ją jako tsundere. Okazała się być bardzo denerwowana przez paranoidalne zachowania Rintarou Okabe.

Jej osiągnięcia w młodym wieku wystawiły ją na zazdrość ludzi którzy nie chcieli przyjąć tego że jest od nich lepsza. Z tego powodu, Kurisu przyjęła zgryźliwą postawę aby ukryć swoje słabe punkty. W sercu, Kurisu, jest bardzo ciekawską dziewczyną która kocha naukę i nie może się oprzeć interesującym eksperymentom.

Chociaż wahała się przyznać, jest częstym użytkownikiem @Channel gdzie używa tożsamości "KuriGohan" i "Kamehameha". Używa emotikonów oraz internetowego slangu, przez co posty wysyłane przez nią są mniej dojrzałe niż to jak reprezentuje się w zwykłym dialogu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki