FANDOM

Kurisu Makise (牧瀬 紅莉栖 Makise Kurisu) jest genialną dziewczyną, która ukończyła uniwersytet w wieku siedemnastu lat. Jej badania nad pamięcią retencji mózgu zyskały wielkie uznanie w środowisku naukowym. Później dołącza do Future Gadget Lab jako Członek 004, po serii spotkań z Rintarou Okabe.

Wygląd Edytuj

Kurisu jest szczupłą, osiemnastoletnią dziewczyną o bladej cerze, kasztanowych włosach długich do pasa, charakterystycznej grzywce oraz jasnofioletowych oczach.

Ubiera się zwykle w ten sam zestaw. Biała koszula z kołnierzem i długimi rękawami wsadzona jest w czarne, obcisłe krótkie spodenki, podtrzymywane białym paskiem ze złotą klamrą. Dziewczyna ubiera pod nie czarne rajstopy. Na koszulę Makise zarzuca kremowy płaszcz, odsłaniający ramiona. Jego rękawy podtrzymywane są wąskimi, czarnymi paskami. Płaszcz zasłania pośladki dziewczyny. Na szyi Makise wiąże luźno czerwony krawat. Nosi czarne, wysokie buty z zamkiem, charakterystycznie zawinięte do dołu.

Zrekrutowana do Future Gadget Lab otrzymuje od Rintarou Okabe biały fartuch laboratoryjny, należący do Daru, lecz nigdy wcześniej nieużywany. Można ją w nim zobaczyć, gdy przebywa w laboratorium.

Osobowość Edytuj

W przeciwieństwie do ludzi w jej wieku, Makise wykazuje się bardziej dojrzałym podejściem. Zazwyczaj jest spokojna i zrównoważona, nawet jeśli ktoś zachowuje się w stosunku do niej źle. Jednak często okazuje się być nieśmiała. Rintarou Okabe i Itaru Hashida często opisywali ją jako tsundere. Okazała się być bardzo denerwowana przez paranoidalne zachowania Rintarou Okabe.

Jej osiągnięcia w młodym wieku wystawiły ją na zazdrość ludzi którzy nie chcieli przyjąć tego że jest od nich lepsza. Z tego powodu, Kurisu przyjęła zgryźliwą postawę aby ukryć swoje słabe punkty. W sercu, Kurisu, jest bardzo ciekawską dziewczyną która kocha naukę i nie może się oprzeć interesującym eksperymentom.

Chociaż wahała się przyznać, jest częstym użytkownikiem @Channel gdzie używa tożsamości "KuriGohan" i "Kamehameha". Używa emotikonów oraz internetowego slangu, przez co posty wysyłane przez nią są mniej dojrzałe niż to jak reprezentuje się w zwykłym dialogu.