FANDOM

Rintaro Okabe (岡部 倫太郎 Okabe Rintarō) który często był nazywany Okarin. On sam nazywa siebie Szalonym Naukowcem oraz jest głównym protagonistą serii Steins;Gate.

WyglądEdytuj

Okabe jest chudym młodym mężczyzną z kwadratową szczęką. Okabe posiada krótkie, czarne włosy oraz krótki zarost. Okabe praktycznie zawsze nosi fartuch labolatoryjny, zwykłą białą koszulką oraz spodnie.

OsobowośćEdytuj

Okabe jest melodramatycznym, ekscentrycznym który czasami przedstawia osobowość ja Tsundere. Nazywa sam siebie szalonym naukowcem. Okabe często przedstawia się swoim pseudonimem Kyouma Hououin (鳳凰院凶真 Kanji). Jednakże przez większość czasu większość osób ignoruje jego pseudonim i nazywa go po imieniu, co wyraźnie mu się nie podoba. Jest przez to lekkim hipokrytą ponieważ do większości osób Okabe zwraca się za pomocą ich pseudonimów.

Okabe jest osobą nieprzystosowaną społecznie, nie potrafi prowadzić rozmów, Kurisu Makise uważa, że Okabe jest dziecinny nawet w porównaniu do Mayuri która często zachowuję się jak dziecko. Okabe jest jednak osobą naprawdę inteligętną, jednakże łatwo go oszukać.

Okabe lubi grać człowieka, który jest ciągle ścigany przez pewną 'Organizacje'